قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیرکل انتقال خون هرمزگان هشدار داد

کاهش مراجعه کنندگان به مراکز اهدای خون در هرمزگان

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: شمار مراجعه کنندگان خون به مراکز اهدای خون کاهش یافته است.

بازخبر/ ایمان زارعی صبح امروز (اول مردادماه) در این خصوص، افزود: شیوع کرونا و ترس از آلودگی از مهم‌ترین دلایل کاهش به مراکز انتقال خون است و در حال حاضر مراکز با کاهش ذخایر خون روبرو شدند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های خونگیری در پایگاه‌های انتقال خون استان به طور مستمر ضد عفونی می‌شود و شهروندان در این زمینه  نگرانی نداشته باشند، اظهار کرد: با ادامه این روند ذخایر خونی استان در چند روز آینده با کاهش روبه رو می‌شود و اکنون به همه گروه‌های خونی در استان نیاز است.

زارعی با اشاره به اینکه هرمزگان روزانه به طور متوسط به ۱۵۰ تا ۲۰۰ واحد خون نیاز دارد، اضافه کرد: حدود دو هزار بیمار خاص در استان وجود دارد.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان با اشاره به اینکه عمده مصرف خون در استان بیماران خاص، عمل‌های جراحی و مصدومان حوادث جاده‌ای هستند، تصریح کرد:  پایگاه‌های انتقال خون در بندرعباس، قشم، بندرلنگه و میناب هم اماده خدمات رسانی است و آقایان هر سه ماه یکبار و بانوان هر چهار ماه یکبار می‌توانند خون اهدا کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *