قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

دانلود Shazam Encore برای اندروید / آهنگ ها را با ضبط قسمتی از آن پیدا کنید

بارها اتفاق افتاده است که یک موسیقی را در تاکسی و یا رادیو و تلویزیون می شنوید و می‌خواهید آن را داشته باشید اما نام خواننده و آهنگ را نمی‌دانید، اما اکنون با استفاده از نرم‌افزاری که به شما معرفی می‌کنیم دیگر این مشکل را نخواهید داشت .

 باز خبر, باشگاه خبرنگاران جوان؛  بارها اتفاق افتاده است که یک موسیقی را در تاکسی و یا رادیو و تلویزیون می شنوید و می‌خواهید آن را داشته باشید اما نام خواننده و  آهنگ را نمی‌دانید،  اما اکنون با استفاده از نرم‌افزاری که به شما معرفی می‌کنیم  دیگر این مشکل را نخواهید داشت .

Shazam Encore  نرم افزاری است که توانایی تشخیص موزیک پخش‌شده را دارد. به‌وسیله این برنامه می‌توانید خواننده و آلبوم موزیک‌های پخش‌شده را شناسایی کنید، کافی است برنامه را اجرا نموده و اجازه دهید که چند ثانیه به موسیقی مورد نظر گوش دهد، سپس برنامه به جست‌وجوی منبع اطلاعاتی  خود در اینترنت پرداخته و اطلاعات موجود را استخراج می‌کند.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Shazam Encore  :

دارا بودن دیتابیسی فوق العاده قوی با پشتیبانی از موزیک های ایرانی
محیط کاربری بسیار اسان و بدون هیچگونه ابهام و پیچیدگی
امکان وصل شدن به Rdio برای ایجاد یک لیست پحش از موزیک ها
امکان مشاهده ی موزیک ویدئوها از طریق شبکه ی یوتیوب
به اشتراک گذاری آسان موزیک های پیدا شده ی کاربر

این نرم افزار در گوگل پلی امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵٫۰ را دریافت کرده است و تا کنون حدود ۱ میلیون بار دانلود شده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *