قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد

آغاز تزریق دُز چهارم واکسن کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال در هرمزگان آغاز شد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیمار جدیدی با تشخیص کرونا در هرمزگان بستری نشد، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی بدلیل کرونا در استان ثبت نشده و آمار فوتی های این بیماری کماکان ۲۶۱۶ نفر است.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیمار جدیدی با تشخیص کرونا در هرمزگان بستری نشده و در حال حاضر یک نفر با تشخیص کرونا در استان بستری و تحت نظر می باشد.

نوروزیان با اشاره به اینکه تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال در هرمزگان آغاز شد، تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت نوبت یادآور، باید بین چهار تا ۶ ماه از واکسن قبلی آن‌ها گذشته باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تزریق واکسن در همه مراکز بهداشتی درمانی شهرها و روستاها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: تمام واکسن‌هایی که برای دُز یادآور در کشور توصیه شده، در استان موجود است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده است، اضافه کرد: جدیدترین رنگبندی شیوع کرونا در کشور نشان می‌دهد سه شهرستان هرمزگان همچنان در وضعیت زردشیوع کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های بستک، سیریک و جاسک اکنون در وضعیت زرد یا نسبتا پر خطر شیوع کرونا قرار دارند، عنوان کرد: ۱۰ شهرستان دیگر هرمزگان در وضعیت آبی یا عادی شیوع کرونا قرار دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *