اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد

آغاز تزریق دُز چهارم واکسن کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال در هرمزگان آغاز شد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیمار جدیدی با تشخیص کرونا در هرمزگان بستری نشد، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی بدلیل کرونا در استان ثبت نشده و آمار فوتی های این بیماری کماکان ۲۶۱۶ نفر است.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیمار جدیدی با تشخیص کرونا در هرمزگان بستری نشده و در حال حاضر یک نفر با تشخیص کرونا در استان بستری و تحت نظر می باشد.

نوروزیان با اشاره به اینکه تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال در هرمزگان آغاز شد، تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت نوبت یادآور، باید بین چهار تا ۶ ماه از واکسن قبلی آن‌ها گذشته باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تزریق واکسن در همه مراکز بهداشتی درمانی شهرها و روستاها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: تمام واکسن‌هایی که برای دُز یادآور در کشور توصیه شده، در استان موجود است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده است، اضافه کرد: جدیدترین رنگبندی شیوع کرونا در کشور نشان می‌دهد سه شهرستان هرمزگان همچنان در وضعیت زردشیوع کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های بستک، سیریک و جاسک اکنون در وضعیت زرد یا نسبتا پر خطر شیوع کرونا قرار دارند، عنوان کرد: ۱۰ شهرستان دیگر هرمزگان در وضعیت آبی یا عادی شیوع کرونا قرار دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *