چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

قشم و کیش آماده پذیرایی بدون ویزا از گردشگران جام جهانی

گردشگران می توانند بدون ویزا به دو منطقه آزاد قشم و کیش وارد شوند و این موضوع موجب شده نوک پیکان پذیرایی از تماشاگران جام جهانی در ایران بر عهده این دو جزیره قرار دارد.

بازخبر/  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صبح امروز (۲۹ اردیبهشت ماه) در کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: فرصت سوزی سال های گذشته امکان ایجاد امکانات زیرساختی برای میزبانی از تیم های فوتبال حاضر در قطر را از ما گرفته است و در این مدت زمان کوتاه باید برای میزبانی شایسته از تماشاگران مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

افشار فتح الهی بیان کرد: باید در سه حوزه میزبانی از گردشگران، افزایش مبادلات تجاری و جذب سرمایه گذار برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از فرصت جام جهانی بیشترین بهره را ببریم.

وی تصریح کرد: حضور گردشگران جام جهانی فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ ایرانی- اسلامی و صلح طلب ما به جهانیان است و با تدوین برنامه مناسب فرهنگی می توان اثرات بسیار مثبتی در ذهن گردشگران بر جای گذاشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *