جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
مدیرعامل آبفای هرمزگان:

وضعیت فاضلاب بندرعباس به سرانجام خوبی می رسد

در نشست مشترک مدیرعامل آبفای هرمزگان و دادستان مرکز استان، مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب بررسی و در خصوص انتقال پساب فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس و حل مشکل آب روستائیان بحث و تبادل نظر شد.

بازخبر/  عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از حساسیت های دادستانی در خصوص وضعیت آب و فاضلاب استان هرمزگان از برنامه ریزی آبفا برای رفع این مشکلات خبر داد.

وی افزود: رفع مشکل فاضلاب بندرعباس که خواسته عمومی مردم برای استفاده از جاذبه های دریاست، با حمایت استاندار به عنوان یک اولویت در دستور کار آبفا قرار گرفته و امیدواریم با حساسیت های ایجاد شده، این مشکل نیز به سرانجام خوبی برسد.

مدیرعامل آبفای هرمزگان، حساسیت های دادستان مرکز استان را در این خصوص ستود و گفت: آبفا بر اساس ماموریتی که بر عهده دارد قدم های موثری در تامین نیاز آبی مناطق مختلف هرمزگان و جمع آوری فاضلاب برخواهد داشت که مردم آثار مثبت آن را احساس خواهند کرد.

حمزه پور استفاده از ظرفیت آبشیرینکن ها را گریز ناپذیر دانست و افزود: با توجه به وضعیت منابع آبی سطحی و زیر سطحی استان چاره ای جز استفاده از ظرفیت سایت های نمک زدایی نداریم.

به گفته وی، آبفا برای استفاده از این ظرفیت از حضور سرمایه گذاران استقبال می کند و در این مسیر استاندار هرمزگان نیز حمایت های ویژه ای در تامین آب مورد نیاز مردم مناطق مختلف استان دارد.

علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب حمزه پور به عنوان مدیرعامل آبفای هرمزگان، بر ضرورت حل مسئله ورود پساب فاضلاب به دریا تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در بازدید اخیری که از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس صورت گرفت، روند بازسازی و ارتقای این مجموعه رضایت بخش بود.

وی ابراز امیدواری کرد، با تداوم روند فعلی بزودی شاهد انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس برای استفاده در صنایع باشیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *