قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:

به نگاه عادلانه در سازمان لیگ فوتبال نیازمندیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به نحوه چیدمان داوری مسابقات لیگ دسته دوم انتقاد کرد.

 بازخبرامیر خلیفه اصل  افزود: متاسفانه در حالی که رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به روزهای حساسی رسیده است شاهت اتفاقاتی هستیم که سبب می شود با نگاه نا عادلانه پیش از دیدار مواجه شویم.

وی با انتقاد از کمیته داوران در نحوه چیدمان کوپل داوران دیدار شهرداری بندرعباس و شهید اورکی اسلامشهر، خاطرنشان کرد: در حالی که جدول مسابقات پیچیده و حساس و در جدال برای صعود به لیگ دسته اول به سر می بریم و چوکا تالش مهمترین رقیبمان در این مصاف است، در کمال تعجب کوپل داورب از استان گیلان برای دیدار برابر اورکی اسلامشهر انتخاب شده است.

خلیفه اصل با اشاره به اینکه امیدوارم در این دیدار شاهد اتفاقی در خارج از زمین یا اشتباه تاثیرگذاری توسط کادر داوری نباشیم، عنوان کرد: این هفته ها حساس و هر بازی حکم فینال دارد و تمامی تیم ها نهایت تلاششان را برای امتیازگیری به کار خواهند بست پس نیاز است که کمیته داوران در انتخاب داوران دقت بیشتری به خرج دهد تا خدای ناکرده زحمات تمامی تیم ها هدر نرود و شاهد بازی عادلانه در درون زمین بدون هرگونه شائبه باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *