قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ورود و توزیع کلیه کالاهای ملوانی از جزیره هرمز بلامانع است؟

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: ایجاد نمایندگی اتاق اصناف برای ساماندهی صنوف در این جزیره و ساماندهی بازارچه های ملوانی، می تواند به عنوان یک ظرفیت برای توسعه بخش بازرگانی باشد.

بازخبر/خلیل قاسمی افزود: در جلسه توسعه زیر بنایی جزیره هرمز مقررشد مصالح برای ایجاد جاده های دسترسی و رینگ دور جزیره هرمز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تامین و جهت احداث این پروژه به اداره راه و شهرسازی تحویل شود.

وی دیگر مصوبات این نشست را رفع مشکل رونق بازارچه ملوانی هرمز و فعالیت ورود شناورهای هرمز برشمرد و اظهار کرد: در این خصوص مقرر شد ورود و توزیع کلیه کالاهای ملوانی از جزیره هرمز به سایر نقاط استان با ارایه فاکتور فروش بازارچه ملوانی هرمز بلامانع باشد.

قاسمی به توسعه بازارچه ملوانی هرمز پرداخت و بیان کرد: موضوع صدور مجوز فعالیت پیله وری به جزیره هرمز و اخذ مجوز از کمیسیون ماده ۱۲ آیین نامه ساماندهی مبادلات مرزی از دیگر موارد مهم در این نشست بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان  در پایان ضمن اشاره به ایجاد نمایندگی اتاق اصناف برای ساماندهی صنوف در این جزیره، خاطرنشان کرد: بازارچه های ملوانی را می توان بعنوان یک ظرفیت برای توسعه بخش بازرگانی برشمرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *