قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان:

پیگیر اخذ تسهیلات جهت حمایت مالی از باشگاه‌های ورزشی هستیم

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان گغت: طبق آیین نامه های وزارت ورزش وجوانان باشگاه‌ها براساس متراژ و تجهیزات رتبه بندی خواهند شد و سعی داریم در سالجاری با اخذ تسهیلات از وزارت از باشگاه‌های ورزشی سراسر استان حمایت کنیم.

بازخبر/ حسین اخلاقی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان، فرشید افشار دبیر هیئت، صمیه کمالی نائب رئیس هیئت به همراه اعضای هیئت با خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در محل سالن جلسات اداره کل دیدار و گفتگو کردند.

مظفر خادمی صبح امروز (۲۱ فروردین ماه) در این دیدار، افزود: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در سال‌های اخیر رشد چشمگیری به لحاظ فعالیت‌های متعدد ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف در استان داشته است.

وی اظهار کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان با تشکیل تیمی قوی و تخصصی فعالیت های زیادی در حوزه برگزاری مسابقات ،آموزش و …انجام داده اند و در بحث آموزش و تربیت مربیان توجه ویژه داشته باشید تا مربیان با دانش بیشتری فعالیت داشته باشند.

خادمی بیان کرد: طبق آیین نامه های وزارت ورزش وجوانان باشگاه‌ها براساس متراژ و تجهیزات رتبه بندی خواهند شد و سعی داریم در سالجاری با اخذ تسهیلات از وزارت از باشگاه‌های ورزشی سراسر استان حمایت کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان تصریح کرد: جهت بازرسی از عملکرد باشگاه‌ها، تیم و کارگروهی متشکل از همکاران اداره کل و اعضای هیئت تشکیل خواهد شد تا بر روند فعالیت های باشگاه‌های ورزشی استان نظارت داشته باشد.

در ادامه این جلسه رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان بیان کرد: از زمان تصدی بنده فعالیت ها و برنامه های زیادی جهت رشد و توسعه ورزش بدنسازی و پرورش اندام در استان انجام گرفته است که امیدوارم با حمایت اداره کل و ورزشکاران بدنسازی بتوانیم مسیر موفقیت را بیش از پیش دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه از بانوان ورزشکار رشته بدنسازی رشد چشمگیری در این رشته را شاهد بوده ایم و بانوان بدنسازی استان درخواست حمایت بیشتری را دارند، خاطرنشان کرد: هیئت های ورزشی رسالتی مهم در اجرای برنامه های ورزشی دارند و همواره با تعامل و همکاری اداره کل ورزش وجوانان در جهت رشد و توسعه این رشته ورزشی با برنامه‌ریزی صحیح درصدد هستیم تلاش کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *