قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

مصدومین حادثه آتش سوزی قشم به هشت نفر رسید

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امدادرسانی به مصدومین حادثه حریق ساختمان مسکونی در الهیه قشم همچنان ادامه دارد و به علت سرایت آتش، به ساختمان های همجوار، هشت نفر دچار مسمومیت استنشاقی یا استرس ناشی از حریق شده؛ که، توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ قشم خدمات درمانی سرپایی در محل دریافت کردند.

بازخبردکتر حسین قاسمی صبح امروز (۶ فروردین ماه) در تشریح حال مصدومین این حادثه گفت: یکی از مصدومین حادثه، آقای ۲۳ که در همان دقایق اولیه با تشخیص مسمومیت استنشاقی، توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود علائم حیاتی از بیمارستان ترخیص و سایر مصدومین هم با دریافت خدمات درمانی از قبیل اکسیژان آزادی و انجام دارو درمانی در محل فوریت به صورت سرپایی درمان شدند.

وی اضافه کرد: عملیات اطفاء حریق همچنان ادامه دارد لذا اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان ادامه داد: ساعت۴:۳۰ بامداد امروز، گزارش یک مورد حریق در شهرک الهیه قشم به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ارسال و از همان دقایق اولیه تیم های اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی در محل حضور دارند. سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده است.

قاسمی بیان کرد: ساختمانی مذکور یک ساختمان مسکونی چهار طبقه است که ظاهرا زیر زمین آن انبار چوب بوده که به علت شدت حریق ساختمان ریزش کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *