قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
استاندار هرمزگان:

تنها امیدمان در شرایط سخت و طاقت‌فرسای سیل و زلزله، جهادگران بودند

استاندار هرمزگان گفت: بیش از سه‌هزار میلیارد تومان اعتبار در سال آینده برای شروع و یا تکمیل پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در شهرستان بشاگرد به تصویب رسید.

بازخبرمهدی دوستی در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان ونیکوکاری که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری هرمزگان در تالار آوینی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، با اشاره به شرایط سخت کرونایی، وقوع زلزله و دو سیل از زمان حضور وی در رأس سکان اجرایی دولت در استان، اظهار کرد: در همه این وقایع و حوادث، نخستین افرادی که در منطقه حاضر می شدند جهادگران بودند و بعد از لطف خداوند، تنها امید ما در شرایط سخت و طاقت‌فرسای سیل و زلزله، جهادگران بودند که همه این اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه قابل ستایش است.

وی افزود: من هم از جنس شما هستم، نخستین بار در سال ۷۴ در روستاهای سوسنگرد با این مکتب انسان‌ساز و گروه‌های جهادی آشنا شدم؛ مکتبی که روح مادی را از ناخالصی‌ها دور می کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته دستاوردهای بزرگی داشته است، عدم تببین و بازگویی این اقدامات بزرگ را اجحاف در حق انقلاب دانست و گفت: چه در ر زمان رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و چه اکنون که زعامت انقلاب بر عهده مقام معظم رهبری (مدظله) است، انقلاب اسلامی از بحران های بزرگی عبور داده شد و بحمدلله رفاه نسبی در جامعه وجود دارد.

دوستی، پیاده روی اربعین، برگزاری اعتکاف و دیگر مناسب‌های ملی و مذهبی را از ثمرات فرهنگی انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: انقلاب ما بسیار مقدس است، چرا که برگرفته از فرهنگ عاشورا و کربلا است.

وی با اشاره به سقوط چند ساعته برخی از شهرهای مهم اوکراین و همسنجی آن با اتفاقاتی که در دفاع مقدس رخ داد، گفت: جوانانی با تفکر جهادی و با دست خالی و اسلحه سبک توانستند در مقابل دشمن تا دندان مسلح که تمام ارتجاع منطقه و دولت‌های شرق و غرب پشت آن ایستاده بودند، ۳۴ روز در خرمشهر مقاومت کنند و پیروز این میدان رزم نابرابر شوند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: نمونه این مقاومت و کارهای بزرگ جهادی همچنان تداوم دارد و جوانان عزیز و نسل سوم و چهارم انقلاب، صدها کیلومتر دورتر از مرزها برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) می جنگند و مقاومت می‌کنند که همگی برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

مهندس دوستی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست با معاون اول رییس جمهور، وزرا و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: با دستور رییس جمهور، مقرر شد کارگروه ویژه‌ای برای بررسی مسائل بشاگرد تشکیل شود که  خوشبختانه طی نشست با حضور دکتر مخبر معاون اول رییس جمهور، بیش از سه‌هزار میلیارد تومان اعتبار در سال آینده برای شروع و یا تکمیل پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در شهرستان بشاگرد به تصویب رسید.

وی گفت: این حجم از بودجه برای نخستین بار به این شهرستان اختصاص پیدا می کند و اعتبار مصوب در برخی حوزه‌ها به اندازه ردیف بودجه کشوری در همان حوزه است.

به گزارش ایسنا، در این آیین خانواده محیط بان «شهید حسن نژاد»، خانواده مدافع سلامت «شهیده آرزو باهو» و محمدرضا رستمیان، زهرا محمودی و علی غلامشاهی به‌عنوان مجریان بنیاد برکت مورد تجلیل قرار گرفتند.همچنین مقداد صفری پور از بندرلنگه، عبدالرسول باستین، محمود نظری، فرحناز رشکن و نجمه سارانی از بندرعباس، ابراهیم سیاحی از رودان، مرتضی شعبانی، دکتر محمود صباحی زاده، سجاد حیدری و عیسی طهماسب پور افشار از حاجی آباد، علی کرمشاهی و سید مجتبی موسوی از میناب، مجتبی سلیم از بستک، ایوب صابری، محمد دانشمند و سعید علی بخشی دبیر جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان به‌عنوان نمایندگان گروه‌های جهادی فعال استان و فعالان اجتماعی با اهداء لوح سپاس و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *