قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

چهره کثیف شهر بندرعباس با ساماندهی خورها، قابل بهبود است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: چهره کثیف شهر بندرعباس از طریق ساماندهی خورها، قابل بهبود است و می‌تواند نقش مهمی در امور توسعه‌ای استان داشته باشد.

بازخبر/  حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اعتقاد دارم که دولت‌ها در طول عمر انقلاب اسلامی به خاطر نوع نگاه برخی از مسئولین، علی‌رغم توصیه‌های مقام معظم رهبری، نتوانسته‌اند از تصدی‌گری عبور کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این نکته که کار باید به مردم سپرده شود، بیان کرد: در قالب تعاونی‌ها، و … می‌توان مردم را پای کار آورد. دولت باید تسهیل گر، حامی، سیاست‌گذار و ناظر باشد نه اینکه خودش متصدی انجام امور باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تصریح کرد: سرمایه‌های عظیمی در کشور و میان مردم وجود دارد که باید بتوانیم از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم. اگر این سرمایه‌ها وارد پروژه‌ها و انجام امور شوند، می‌تواند اقدامات بزرگی را رقم بزند.

وی بحث بازیافت را بسیار مهم و تخصصی دانست و بیان کرد: بسیاری از افراد به دنبال انتفاع مالی از موضوع بازیافت هستند و سرمایه‌های بزرگی را در این راه به دست آورده‌اند. اگر مدیریت خوبی در این حوزه دنبال شود دست بسیاری از افراد و دلالان قطع خواهد شد و تمام شهر از آن منتفع می‌شوند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه خورهای هرمزگان یکی از معضلات اصلی شهرهای استان است، خاطرنشان کرد: چهره کثیف شهر از طریق ساماندهی همین خورها، قابل بهبود است و می‌تواند نقش مهمی در امور توسعه‌ای استان داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده مطرح کرد: سازمان همیاری اگر برای حل موضوع خورهای بندرعباس ورود کند هم خدمت بزرگی به بندرعباس کرده است و می‌تواند از طریق آن برای خلق سرمایه تلاش کند. طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری را می‌توان با همکاری فعالان حوزه اقتصاد و عمران برای حل مشکلات خورهای بندرعباس تعریف کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *