جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

کشف کارگاه تولید مشک های ماری ویژه حمل و دپو سوخت قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و کشف یک کارگاه تولید مشک های ماری ویژه حمل سوخت قاچاق در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان خبر داد.

 بازخبرسرهنگ تیمور دولتیاری صبح امروز (۱۷ بهمن ماه) در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه جلابی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز شب گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک کارگاه تولید مشک های ماری مخصوص حمل و نگهداری سوخت قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضای با همکاری مامورین یگان امداد به محل اعزام و در بازرسی از کارگاه مورد نظر ، یک دستگاه پرس ، یک دستگاه کمپرسور باد ،۳۰ طاقه پلاستیک ۱۳۰ متری ، هزار متر کیسه گونی ، تعداد ۲۰ مشک ماری آماده به کار در اندازه و ابعاد مختلف بصورت بلاصاحب کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ارزش اقلام غیر مجاز کشف شده از این کارگاه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: عوامل راه اندازی و فعال در  این زمینه شناسایی  و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *