قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان:

هوای سرد در هرمزگان همچنان ماندگار خواهد بود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: توصیه می شود تردد شناورها به ویژه انواع سبک و صیادی در این نواحی با احتیاط صورت پذیرد

بازخبرمرضیه سی سی پور در گفت وگو با ایسنا، در خصو پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمائی “استان هرمزگان، افزود: طی امروز یکشنبه سوم بهمن ماه، در مناطق مرکزی و نقاطی از شرق خلیج فارس ( جنوب و غرب جزایر کیش و لاوان و محدوده ی سیری و ابوموسی)  همچنین دریای عمان، وزش بادهای شمال غربی پیش بینی می شود و دریا در این مناطق متلاطم خواهد بود.

وی با بیان اینکه توصیه می شود تردد شناورها به ویژه انواع سبک و صیادی در این نواحی با احتیاط صورت پذیرد، اظهار کرد: در محدوده تنگه ی هرمز، شرایط جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد بود.

سی سی پور با اشاره به اینکه در سایر نقاط استان شرایط جوی آرامی حاکم خواهد بود، عنوان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز همین شرایط جوی و دریایی با شدت و ضعف پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: از نظر دمایی ضمن ماندگاری هوای سرد، نوسانات دمایی تغییرات ۱ تا ۳ درجه ای خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *