قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
استاندار هرمزگان:

تعیین تکلیف اسناد مالکیت زمین های مردم، گام اول رشد هر شهرستان است

استاندار هرمزگان گفت: پروژه‌های هر شهرستان در قالب برنامه تحولی “پیشرفت مردم اساس هرمرگان” به صورت هفتگی رصد و بررسی می‌شود و فرمانداران باید در این خصوص پاسخگو باشند.

بازخبرمهدی دوستی شب گذشته (سوم دی‌ماه) در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های دولت در استان هرمزگان که با حضور معاونین استانداری و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌های سراسر استان هرمزگان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تمرکز فرمانداران روی پروژه‌هایی که رشد اقتصادی را افزایش می‌دهد، عنوان کرد: در هر شهرستان باید ۱۰ پروژه بزرگ و پیشران، توسط فرمانداران مشخص و ارائه شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ضرورت تمرکز بر محرومیت زدایی و کاهش فقر در استان، افزود: در کنار توجه به رشد اقتصادی، باید پیشرفت توأم با عدالت مدنظر مقام معظم رهبری نیز در اجرای هر برنامه و پروژه مورد توجه جدی باشد.

دوستی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت بهبود وضعیت محلات حاشیه‌ای شهرها و روستاهای کم برخوردار در استان، تصریح کرد: در این راستا ۴۶ محله حاشیه‌ای و ۱۳۰ روستای کمتر برخوردار در استان شناسایی شده و برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه‌های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و بهداشت و درمان در آنها اجرایی خواهد شد.

وی گفت: بهبود وضعیت این مناطق باید از مسیر رشد اقتصادی و با در نظر گرفتن مشوق هایی جهت راه اندازی صنایع پیشران انجام شود و فرمانداران در این راستا، به صورت ویژه جذب سرمایه‌گذاری را پیگیری کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه تحولی “پیشرفت مردم اساس هرمرگان” (اکوسیستم پیمان)، خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه، مسائل و پروژه‌های شهرستان‌ها به صورت هفتگی با برگزاری جلسات هفتگی با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها، پیگیری خواهد شد و تمرکز این برنامه روی رفع مشکلات اصلی شهرستان‌ها است و اجرای پروژه‌های تعریف شده در این برنامه را رصد می‌کنیم و فرمانداران باید در خصوص پروژه‌های هر شهرستان پاسخگو باشند.

دوستی با اشاره به لزوم رفع مشکلات اسناد مالکیت زمین های مسکونی و کشاورزی در سراسر استان هرمزگان، اظهار کرد: شورای رفع مشکلات اسناد مالکیت به ریاست فرمانداران در شهرستان‌ها تشکیل شود و در سطح استان نیز چنین شورایی در استانداری داریم.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف اسناد مالکیت زمین های مردم، گام اول رشد هر شهرستان است، اضافه کرد: فرمانداران در این خصوص از حق مردم دفاع کنند و پشتوانه حق مردم باشند تا مشکلات اسناد مالکیت زمین های مردم رفع شود.

استاندار هرمزگان بیان کرد: پیگیری نوسازی ماشین آلات مورد نیاز خدمات شهری و روستایی و بازدید از محلات و دیدار و گفت‌وگو با مردم، از دیگر مواردی است که باید مورد توجه فرمانداران باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *