قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه ۱۴۰۰ در هرمزگان

کلیه مشمولان استان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

بازخبر/سرهنگ “حسن دستوری زاده”  با اعلام این خبر اظهار کرد: کلیه مشمولان استان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: این عزیزان باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیکترین مراکز بهداشت محل سکونتشان مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس منحوس کرونا اطمینان حاصل تا خدای نکرده موجب انتقال ویروس به دیگران نشوند.

معاون وظیفه عمومی استان خطاب به مشمولان اعزامی دی ماه گفت: می بایست برای تزریق دو نوبت واکسن کرونا اقدام کنند، درغیر این صورت در یگان های آموزشی پذیرش نمی شوند.
این مسئول انتظامی ادامه داد:مشمولانی که دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده اند، می بایست به سامانه سلامت مراجعه و گزینه دریافت کارت واکسن را انتخاب کرده و در نهایت کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.

وی با بیان اینکه مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی بایستی جیره خشک بین راهی به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا را به همراه داشته باشند، عنوان کرد: رانندگان و مأموران بدرقه در طول مسیر حق توقف در رستوران های تو راهی برای صرف غذا را ندارند.

سرهنگ دستوری زاده یادآور شد: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تأهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء و… را به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال های سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ و @vazifeh_ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *