قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

رانندگان تاکسیرانی مشمول خدمات ویژه کارت اعتباری حمایتی بدون سود ایساکو می‌شوند

دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه حمل و نقل بار کشور گفت: رانندگان تاکسی شهری با ارائه کارت اعتباری حمایتی ایساکو مشمول دریافت خدمات و خرید تمامی قطعات خودرو با ۶ درصد تخفیف از تمامی فروشگاه های ایساکو در سراسر کشور هستند.

بازخبر/    حسین اخلاقی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در این راستا رانندگان ناوگان تاکسیرانی می توانند تسهیلات بدون بهره و کارمزد تا سقف ۳۰ الی۳۰۰ میلیون ریال دریافت کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس اضافه کرد: پرداخت اقساط این تسهیلات نیز به صورت ۶ماهه پس از سه ماه تنفس تا قبل از اولین تراکنش است.

عضو و دبیر هیأت مدیره اتحادیه حمل و نقل بار کشور عنوان کرد: اعتبار کارت های حمایتی ایساکو مشابه کارت های بانکی ۲ساله می‌باشد که پس از انقضا به صورت غیر حضوری نیز تمدید می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: رانندگان تاکسی متقاضی جهت دریافت کارت ایساکو می توانند با مراجعه به سایت ایساکو دریافت اولیه خود را ثبت نمایند و پس از مراحل اعتبارسنجی و ارسال لیست به ایساکو مراحل افتتاح حساب به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *