دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

برای رفع مشکل کارت واکسن دیجیتالی چه کنیم؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: اگر افراد پس از دریافت کارت دیجیتال مشکلی در نوع واکسن و تعداد مشاهده کردند با مراجعه به سامانه سلامت و قسمت گزارش خطا می‌توانند مشکل را رفع کنند.

بازخبردکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۱۰ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با فوت یک بیمار کرونایی دیگر جمع جانباختگان این بیماری در هرمزگان به ۲۴۳۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته با بستری شدن ۴۴ بیمار جدید، اکنون در بیمارستان‌های استان ۱۴۶ بیمار کرونایی بستری است، اظهار کرد:  از این شمار ۲۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری هستند که حال ۴ نفر وخیم است.

وی با اشاره به اینکه درصد بالایی از افراد بالای ۱۲ سال در استان واکسینه شدند، عنوان کرد: اکنون این افراد بیشتر دُز دوم واکسینه می‌شوند.

نوروزیان با بیان اینکه افرادی که به دلیل ابتلا به کرونا موفق به دریافت واکسن نشده اند می‌توانند برای ایمنی خود و جامعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند، عنوان کرد: افراد برای دریافت کارت واکسن دیجیتالی می‌توانند به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: اگر افراد پس از دریافت کارت دیجیتال مشکلی در نوع واکسن و تعداد مشاهده کردند با مراجعه به سامانه سلامت و قسمت گزارش خطا می‌توانند مشکل را رفع کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *