آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟
فرماندار شهرستان بندرعباس:

تمامی اماکن و سالن‌های برگزاری برنامه ها در بندرعباس مجاز به فعالیت هستند

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: با توجه به وضعیت زرد کرونایی در شهرستان بندرعباس تمامی اماکن و سالن‌های برگزاری مراسمات با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

بازخبرعزیزاله کناری ظهر امروز(نهم آبان ماه) در نشست ستاد کرونای شهرستان بندرعباس، افزود: ضرورت رعایت پرتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار باشد و از عادی انگاری پرهیز شود.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون یکی از راههایی است که میتواند کمک زیادی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کمک به کاهش مرگ و میر کند پس ضروری است که همه آحاد جامعه برابر برنامه زمانبندی مربوطه  واکسن تزریق کنند.

کناری با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان، عنوان کرد: مرکز بهداشت و آموزش وپرورش شهرستان بندرعباس نسبت به واکسینه کردن دانش آموزان و شرایط محل واکسیناسیون بیش از گذشته توجه شود و مرکز بهداشت نیز نسبت به تسریع در روند واکسیناسیون اقدام کند.

فرماندار شهرستان بندرعباس اضافه کرد: با توجه به وضعیت زرد کرونایی درشهرستان بندرعباس تمامی اماکن و سالن‌های برگزاری مراسمات با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و مرکز بهداشت باید نظارت بیشتری داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *