قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

از ظرفیت شهر خلاق بندرعباس به خوبی استفاده شود

رییس کمیسیون بهداشت ،سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان این مطلب افزود: پیوستن شهر بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو فرصتی بی مانند است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

بازخبر/  احمد کناری نژاد در بازدید از این مرکز گفت : گسترش صنایع دستی شهر خلاق بندرعباس وظیفه همگانی است و در همین راستا شورا و شهرداری وظایفی متعدد برعهده دارند. وی ادامه داد: جهانی شدن بندرعباس به معنای وجود توان مندی بی شمار در کارآفرینان این بندر مهم کشور است و باید این توانمندی ها بیش از پیش نمایان شود.حسن سالاری رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز با اشاره به خلاقیت کارآفرینان بندرعباس در حوزه صنایع دستی و آیین های سنتی، بر لزوم حمایت و پشتیبانی دستگاه های اجرایی ذی‌ربط از این حوزه تأکید کرد. وی اظهار داشت: حضور شهر بندرعباس را در شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو باید غنیمت شمرد و صنایع دستی این شهر را به جهانیان بیش از هر زمان دیگر معرفی کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *