اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

از ظرفیت شهر خلاق بندرعباس به خوبی استفاده شود

رییس کمیسیون بهداشت ،سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان این مطلب افزود: پیوستن شهر بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو فرصتی بی مانند است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

بازخبر/  احمد کناری نژاد در بازدید از این مرکز گفت : گسترش صنایع دستی شهر خلاق بندرعباس وظیفه همگانی است و در همین راستا شورا و شهرداری وظایفی متعدد برعهده دارند. وی ادامه داد: جهانی شدن بندرعباس به معنای وجود توان مندی بی شمار در کارآفرینان این بندر مهم کشور است و باید این توانمندی ها بیش از پیش نمایان شود.حسن سالاری رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز با اشاره به خلاقیت کارآفرینان بندرعباس در حوزه صنایع دستی و آیین های سنتی، بر لزوم حمایت و پشتیبانی دستگاه های اجرایی ذی‌ربط از این حوزه تأکید کرد. وی اظهار داشت: حضور شهر بندرعباس را در شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو باید غنیمت شمرد و صنایع دستی این شهر را به جهانیان بیش از هر زمان دیگر معرفی کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *