قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

نحوه حضور کارمندان ادارات براساس رنگ بندی جدید شیوع کرونا در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، نحوه حضور کارمندان ادارات براساس رنگ بندی جدید شیوع کرونا در هرمزگان را اعلام کرد.

بازخبر/  نازنین شیبانی صبح امروز (۱۷ مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق جدید ترین رنگ بندی اعلام شده در خصوص وضعیت شیوع کرونا در استان هرمزگان، شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت زرد قرار دارند که در این شهرستان ها کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضروری به صورت کامل حضور خواهند یافت و در دیگر ادارات، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های سیریک، بشاگرد و ابوموسی در وضعیت آبی قرار دارند که در شرایط آبی، همه کارکنان موظف به حضور در محل کار هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: در شهرستان‌های با وضعیت زرد، تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته، حداکثر تا سقف ۳۰ نفر و در شهرستان‌های با وضعیت آبی، حداکثر تا سقف ۵۰ نفر مجاز خواهد بود.

شیبانی تصریح کرد: این روزها با همراهی و همکاری مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد کاهش شیوع کرونا هستیم، اما باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی و دورکاری کارکنان طبق وضعیت رنگ بندی شهرستان ها رعایت شود و این شرایط برای همه سازمان ها و ادارات صدق می‌کند.

وی گفت: با توجه به خطرات بیماری کرونا و براساس تصمیماتی که در ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص دورکاری کارکنان گرفته شده و براساس مصوبه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه های اجرایی و ادارات موظفند دورکاری کارکنان با در اولویت قرار دادن کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار و بیماران زمینه ای را اجرایی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم ‌الاجراست و بر همین اساس اجرای این دستورالعمل ها به تمامی دستگاه‌های استان هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *