آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نحوه حضور کارمندان ادارات براساس رنگ بندی جدید شیوع کرونا در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، نحوه حضور کارمندان ادارات براساس رنگ بندی جدید شیوع کرونا در هرمزگان را اعلام کرد.

بازخبر/  نازنین شیبانی صبح امروز (۱۷ مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق جدید ترین رنگ بندی اعلام شده در خصوص وضعیت شیوع کرونا در استان هرمزگان، شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت زرد قرار دارند که در این شهرستان ها کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضروری به صورت کامل حضور خواهند یافت و در دیگر ادارات، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های سیریک، بشاگرد و ابوموسی در وضعیت آبی قرار دارند که در شرایط آبی، همه کارکنان موظف به حضور در محل کار هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: در شهرستان‌های با وضعیت زرد، تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته، حداکثر تا سقف ۳۰ نفر و در شهرستان‌های با وضعیت آبی، حداکثر تا سقف ۵۰ نفر مجاز خواهد بود.

شیبانی تصریح کرد: این روزها با همراهی و همکاری مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد کاهش شیوع کرونا هستیم، اما باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی و دورکاری کارکنان طبق وضعیت رنگ بندی شهرستان ها رعایت شود و این شرایط برای همه سازمان ها و ادارات صدق می‌کند.

وی گفت: با توجه به خطرات بیماری کرونا و براساس تصمیماتی که در ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص دورکاری کارکنان گرفته شده و براساس مصوبه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه های اجرایی و ادارات موظفند دورکاری کارکنان با در اولویت قرار دادن کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار و بیماران زمینه ای را اجرایی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم ‌الاجراست و بر همین اساس اجرای این دستورالعمل ها به تمامی دستگاه‌های استان هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *