قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

آشوری : بررسی لایحه پایداری بودجه دهیاری و شهرداری/شهرداری‌ها در آستانه ورشکستگی

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه پایداری بودجه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها به مجلس شورای اسلامی ارائه‌شده و این موضوع می‌تواند کمک ویژه‌ای به شوراها کند.

 باز خبر,نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه پایداری بودجه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها به مجلس شورای اسلامی ارائه‌شده و این موضوع می‌تواند کمک ویژه‌ای به شوراها کند.

محمد آشوری تازیانی روز گذشته(۱۵مهر) در دیدار با اعضای شوراها و دهیاران بخش شهاب در قشم، بیان کرد: بسیاری از شهرداری‌ها در آستانه ورشکستگی قرار دارند و باید نظام پایدار درآمد و بودجه برای این نهادها ایجاد شود.

وی همچنین بر عزم دولت و مجلس برای برچیدن تنگناهای موجود بر سر توسعه روستاها گفت و افزود: این مشکلات چه در بخش اجرایی و چه در حوزه قانون‌گذاری در حال برچیده شدن است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وجود۶۰ هزار روستا در کشور، خاطرنشان کرد: ۵۲ درصد جمعیت استان هرمزگان در روستاها سکونت دارند که از پایداری خوبی نیز در روستا برخوردارند.

وی با تأکید بر صحه گذاشتن دولت و مجلس بر کاهش نرخ مهاجرت از روستا به شهر، اضافه کرد: با ایجاد درآمدهای پایدار و اختصاص امکانات لازم به روستاها، می‌توان جلوی مهاجرت به شهرها را گرفت.

آشوری در پایان‌بر مدیریت واحد روستایی تأکید کرد و افزود: با این روش مدیریتی، می‌توان علاوه بر جلوگیری از اتلاف منابع، با ایجاد انگیزش مطالبات به‌حق مردم ساماندهی و پیگیری شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *