قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
دکتر مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان:

رای قاطع امروز مجلس به کلیات 《طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار》نوید بخش روزهای روشن شکوفایی اقتصاد و سرمایه گذاری در کشور است.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان با بیان اینکه تصویب کلیات طرح صدور برخی از مجوزهای کسب و کار باعث کاهش بسیاری از فسادها، رانت‌ها، انحصارطلبی و امضاهای طلایی می شود گفت با توجه به شعار سال و مانع زدایی از تولید که یکی از مهمترین اهداف رهنمود های مقام معظم رهبری ست طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار،چراغ سبز به فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف است و موجب پویایی اقتصاد کشور خواهد شد.

بازخبر/نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان با بیان اینکه قطعا‌ً افزایش سرمایه گذاری، رونق تولید را به دنبال خواهد داشت افزود متأسفانه مدت زمان طولانی و فرآیندهای کسب مجوز موجب سرگردانی و گاه انصراف سرمایه گذاران اقتصادی می شد که با تصویب این طرح قطعا شاهد تسریع و تسهیل در این امور خواهیم بود.
دکتر مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان سرمایه گذاری،اشتغال زایی و تولید را زنجیری به هم پیوسته دانست و تصویب کلیات طرح صدور برخی از مجوزهای کسب و کار را فرصتی برای رونق اقتصادی کشور برشمرد ،وی در پایان گفت رای قاطع مجلس به کلیات طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار نوید بخش روزهای روشن شکوفایی اقتصاد و سرمایه گذاری در استان است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *