دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

غالب ویروس در هرمزگان کرونای انگلیسی است/تعداد بیماران دلتا ویروس اندک است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: دلتا ویروس از دو ماه قبل همراه با ویروس آفریقایی در شرق استان شناسایی شد که تعداد این نوع بیماران در هرمزگان اندک گزارش شده است.

بازخبر/   دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: ۱۰ بیمار بر اثر کرونا جان خود را از دست داد و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۲۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: ۱۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۶۰ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع بستری ها، ۹۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۷ نفر از آن‌ها وخیم است، تصریح کرد: جان باختگان از شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، قشم، پارسیان و میناب در بازه سنی ۳۷ تا ۸۵ سال بودند.

دکتر نوروزیان با بیان اینکه غالب ویروس در هرمزگان کرونای انگلیسی است، اظهار کرد: دلتا ویروس از دو ماه قبل همراه با ویروس آفریقایی در شرق استان شناسایی شد که تعداد این نوع بیماران در هرمزگان اندک گزارش شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *