قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:

نتایج شورای شهر بندرعباس در فضای مجازی صحت ندارد

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری در استان هرمزگان سید ابراهیم رئیسی با کسب ۴۳۶۱۶۴ رای توانست گوی سبقت را از سایر رقبا بربیاد.

بازخبر   علی رئوفی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه میزان مشارکت مردم هرمزگان در انتخابات ریاست جمهوری ۵۸.۱۱ درصد تاکنون به ثبت رسیده است، افزود: میزان مشارکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان هرمزگان ۵۶.۵۲ درصد بوده است.

وی تعداد واجدان رای در استان را یک میلیون و ۱۸۹هزار و ۸۶۹نفر اعلام کرد و با اشاره به امار میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۶۷۲هزار و ۴۸۴ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی معادل ۵۶.۵۲ درصد واجدان شرایط رای در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان ادامه داد: بیشترین آمار مشارکت با ۷۸.۷۵درصد مربوط به شهرستان حاجی آباد و کمترین مشارکت متعلق به شهر بندرعباس با ۴۹.۲۳درصد است.

وی با بیان اینکه میزان تعرفی مصرفی انتخابات ریاست جمهوری در استان هرمزگان ۶۹۱.۴۰۷ نفر بوده است، خاطرنشان کرد: میزان تعرفه مصرفی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز ۶۷۲.۴۸۴ نفر بوده است.

رئوفی تعداد داوطلبین شهری را ۶۴۴ نفر برای ۲۳۳ کرسی دانست و عنوان کرد: تعدادداوطلبین روستایی ۷۵۵۷ نفر برای تصاحب کرسی۴۱۹۱ در استان هرمزگان به ثبت رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان اضافه کرد: در استان هرمزگان سید ابراهیم رئیسی ۴۳۶۱۶۴ رای، محسن رضایی میرقائد ۶۱۱۴۸ رای، عبدالناصر همتی ۵۳۲۳۰ رای و امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۲۰۶۱۲ رای حائز آرای مأخوذه شدند.

رئوفی در پایان برخی گمانه زنی ها از آرای انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس در فضای مجازی را کذب دانست و اظهار کرد: تا ساعاتی دیگر نتایج قطعی انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس اعلام می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *