قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

واگذاری بازار قدیمی ماهی‌فروشان بندرعباس به صنعتگران آسیب‌دیده معبد هندوها

استاندار هرمزگان از ساماندهی صنعتگران آسیب‌دیده از سانحه آتش‌سوزی معبد هندوها و واگذاری بازار ماهی‌فروشان قدیم بندرعباس به آنان خبر داد.

بازخبر/فریدون همتی، در نشستی با رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل امور بانوان استانداری و جمعی از صنعتگران آسیب‌دیده از آتش‌سوزی بازارچه صنایع‌دستی معبد هندوها، اظهار کرد: بازار ماهی‌فروشان قدیم بندرعباس ظرف مدت یک ماه باید راه‌اندازی شده و در اختیار صنعتگران صنایع‌دستی قرار گیرد.

وی افزود: ۲۰ غرفه از این بازارچه در اختیار صنعتگران صنایع‌دستی آسیب‌دیده از آتش‌سوزی معبد هندوها قرار می‌گیرد و بقیه غرفه‌های این بازارچه به صنعتگران معرفی‌شده از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان واگذار می‌شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: به موازات راه‌اندازی این بازارچه، نحوه واگذاری غرفه‌ها به صنعتگران توسط معاونت عمرانی استانداری و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش ایسنا، بازارچه صنایع‌دستی در ضلع شرقی معبد هندوهای بندرعباس، ۲۷ اردیبهشت سال گذشته دچار حریق شد و این حادثه زمانی اتفاق افتاد که بازارچه تعطیل بوده و فعالیتی در آن در جریان نبوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *