چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
با اعلام کمیته پاراکانو فدراسیون جهانی کانوئینگ؛

اسلام جاهدی سهمیه پارالمپیک را کسب کرد

اسلام جاهدی، پاور زن هرمزگانی با توجه به قانون حضور سه قاره در هر ماده پارالمپیک و قرار گرفتن در جایگاه نخست آسیا جواز حضور در پارالمپیک را کسب کرد.

بازخبر/   سیستم انتخابی المپیک پاراکانو پیش از این اعلام کرده بود که قایقرانان منتخب الزاما باید حداقل از سه قاره باشند و بر این اساس، رقبای جاهدی که بالاتر از او قرار گرفتند، از قاره‌های آمریکا و اروپا هستند و طبق این قاعده اسلام جاهدی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک در کلاس VL۲ شد.

در رقابت های کاپ جهانی پاراکانو مجلارستان، اسلام جاهدی نماینده کشورمان در گروه اول مقدماتی VL۲  ٢٠٠ متر مردان با حریفانی از اوکراین، انگلیس، روسیه، مجارستان، کانادا، بلاروس و دو قایقران برزیلی رو به رو شد و در پایان با زمان ۱:۰۳.۹۰ دقیقه ششم شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

وی در مرحله نیمه نهایی کلاس VL۲ مسافت ۲۰۰ متر با حریفانی از کشورهای بلاروس (۲ قایقران)، مجارستان، اسپانیا، برزیل، انگلیس، لهستان و روسیه رقابت کرد و با ثبت زمان ۱.۰۲:۶۲ دقیقه به عنوان قایق نهم از خط پایان گذشت و از رسیدن به فینال بازماند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *