قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

در دیدار نماینده های مردم هرمزگان در مجلس با نوبخت چه گذشت

در نشست حسین هاشمی تختی و احمد مرادی(دو تن از نمایندگان استان هرمزگان) با معاون رئیس‌جمهور مسائل و مشکلات استان مطرح شد.

 باز خبر,عضو کمیسیون انرژی خانه ملت در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با اعلام این خبر افزود: عصر گذشته در دیداری با محمدباقر نوبخت(معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه) مسائل و مشکلات استان هرمزگان درزمینهٔ های مختلف مطرح شد.

احمد مرادی بابیان اینکه در این جلسه نوبخت با اذعان توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته و استفاده از ظرفیت‌های موجود، اظهار کرد: ضرورت خدمات‌رسانی سریع به مردم هرمزگان از اولویت‌های دولت است.

وی با اشاره به اینکه معاون رئیس‌جمهور نسبت به موضوعات مطرح‌شده نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تأیید و تأکید کرد: در این زمینه به‌طور حتم این مسائل مطرح‌شده پیگیری و امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن با ایجاد تلاش جمعی و همت مسئولین استان برطرف شود.

این نماینده مجلس دهم مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این جلسه را در خصوص افزایش اشتغال جوانان هرمزگانی در پالایشگاه‌ها، صنایع و سایر مراکز اشتغال‌زا دانست و عنوان کرد: کمک ویژه به ساخت و تجهیز مدارس و جذب تعدادی کادر آموزش برای جبران عقب‌ماندگی‌های موجود، کمک به حل بحران آب با ایجاد چندین سد و استفاده از آب‌شیرین‌کن‌ها، کمک به ملوانان جهت استفاده از تسهیلات ته لنجی مانند استان‌ها هم‌جوار و توجه به تقویت و احیا برخی از گمرکات از دیگر مسائل مطرح‌شده بود.

مرادی ادامه داد: استمهال، بخشودگی تسهیلات بانکی و پرداخت بیمه کشاورزان آسیب‌دیده از حوادث غیرمترقبه، پیگیری در خصوص بررسی مجدد پیرامون نحوه واگذاری مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال، حل معضلات شهرستان ابوموسی و ملی شدن اعتبارات و تملک دارایی‌ها و سرمایه‌ای و جاری آن شهرستان و پرداخت سهم استان از محل مازاد درآمدهای استانی به استناد بند “س” ماده ۲۴ قانون برنامه پنج‌ساله از دیگر مسائل مطرح‌شده در این جلسه بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم مسئولان کشوری با نگاه مثبت خود به استان هرمزگان بتوانند زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر استان را فراهم و شاهد برطرف شدن دغدغه‌های جدی مردم هرمزگان باشیم.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *