قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
ظریف در واکنش به اظهارات جان کری:

اتهام ارسال سلاح توسط ایران به یمن بی‌اساس است/ آمریکا از اشتباه‌ خود در سوریه و عراق عبرت بگیرد

وزیر امور خارجه کشورمان با رد اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره تهدیدهای ایران گفت: زمان آن فرا رسیده است که دولت آمریکا از اشتباه‌های فاحش قبلی خود در سوریه و عراق عبرت گرفته و چشمانش را بر واقعیات و حقایق باز کند.

بازخبر/  محمدجواد ظریف در واکنش به سخنان جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که ایران را متهم به ارسال تجهیزات نظامی به یمن کرده بود، ضمن تکذیب اتهامات بی پایه و اساس آمریکا در مورد متهم کردن ایران به ارسال تسلیحات نظامی به یمن اظهار داشت: دولت ایالات متحده با بیان این اظهارات، خود را در جنایات جنگی، ضد انسانی و کودک‌کش رژیم سعودی علیه مردم بی گناه و مظلوم یمن شریک کرده است و بی‌شک با پذیرش این مسئولیت باید پاسخگوی تمام این جنایات ضد بشری باشد.او افزود: بی تردید آقای کری به خوبی بهتر از دیگران می داند که دولت سعودی در یک سال و نیم گذشته همواره و به جد، تمام تلاش های به عمل آمده برای برقراری آتش بس در یمن را با شکست مواجه و ناکام گذاشته است.

وزیر امور خارجه ضمن مردود دانستن اظهارات وزیر خارجه آمریکا در خصوص تهدیدهای ایران عنوان کرد: زمان آن فرا رسیده است که دولت آمریکا از اشتباهات فاحش قبلی خود در سوریه و عراق عبرت گرفته و چشمان خود را بر واقعیات و حقایق موجود باز کند.

ظریف تاکید کرد: همانگونه که بارها توسط جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است، توان نظامی ایران هیچگاه تهدیدی برای هیچ یک از کشور ها نبوده و صرفا جنبه دفاعی دارد.

او خاطرنشان کرد: آنچه منطقه و جهان را امروز مورد تهدید قرار داده است مبانی فکری و منابع مالی و سیاسی تروریسم تکفیری در جهان است که آقای کری به خوبی باید از منشاء و علل آن آگاه باشد. بی تردید دولت آمریکا با حمایت های خود و چشم پوشی و بی توجهی به واقعیات موجود بر بی اعتباری سیاست‌هایش در منطقه بیش از پیش می‌افزاید.

محمدجواد ظریف
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *