توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
بیزینس اینسایدر بررسی کرد؛

پیامدهای تلخ تصمیم برجامی ترامپ/ روابط با اروپا تخریب شد

تصمیم هشتم می ترامپ مبنی بر خروج از برجام، علاوه بر پیامدهای تلخ احتمالی برای ثبات در خاورمیانه [غرب آسیا]، روابط آمریکا و متحدان اروپایی اش را هم تخریب کرده است.

بازخبر / پایگاه بیزینس اینسایدر نسبت به آینده روابط آمریکا و اروپا پس از بدعهدی ترامپ و خروج وی از برجام ابراز نگرانی کرده است.

این رسانه آمریکایی نوشت: پس از خروج ترامپ از توافق ایران، آمریکا و اروپا با سردی روزافزون روابط مواجه هستند.

بیزینس اینسایدر افزود: تصمیم هشتم می ترامپ مبنی بر خروج از برجام، علاوه بر پیامدهای تلخ احتمالی برای ثبات در خاورمیانه [غرب آسیا]، روابط آمریکا و متحدان اروپایی اش را هم تخریب کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: فرانسه، آلمان و انگلیس با دولت اوباما همکاری کردند تا به توافق هسته ای ۲۰۱۵ ایران که مورد تایید سازمان ملل هم بود، دست یابند. اکنون سه امضاء کننده اروپایی برجام باید راهی را برای حفظ برجام و ادامه همکاری با رئیس جمهور آمریکایی پیدا کنند که آن ها را تحقیر کرده است.

در عین حال به نظر نمی رسد، اروپایی ها توان یا حتی خواست رویارویی جدی با آمریکا را داشته باشند. بیزینس اینسایدر در ادامه گزارش خود ابراز امیدواری کرده که اروپا می تواند موقعیت جدید را مدیریت کند و روابط با آمریکا را بهبود بخشد.

پیشتر، “امانوئل ماکرون” رئیس جمهور فرانسه به صراحت اعلام کرده بود که اروپا به خاطر ایران، مقابل آمریکا نخواهد ایستاد.

روزنامه انگلیسی گاردین هم نوشته بود، هرچند تصمیم ترامپ برای خروج از برجام، اشتباه است اما اروپا نمی تواند از آمریکا جدا شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *