جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
قاضی پور؛

باید با افرادی که علیه نیروهای مسلح صحبت می‌کنند برخورد شود

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اهداف نظام و سیاست های کلی نظام را، رهبر فرزانه و شورای عالی امنیت تعیین می کند. برخی از صحبت ها برخلاف سیاست های کلی نظام است.

بازخبر /  نادر قاضی پور در تذکر شفاهی در پایان جلسه علنی نوبت عصر امروز(یکشبه)، بیان کرد: افرادی از ضد انقلاب ها بدتر سخن می گویند. اهداف نظام و سیاست های کلی نظام را، رهبر فرزانه و شورای عالی امنیت تعیین می کند. یکی از نمایندگان می گوید بچه های مردم را به زندان می برید و کشته تحویل خانواده هایشان می دهید. این حرف‌ها برخلاف سیاست های کلی نظام است.

نماینده ارومیه در تذکری به وزرای کشور، اطلاعات و امورخارجه در رابطه با احزاب منحله کومله و پژاک، گفت: این ها سالیان زیادی است که نیروهای مسلح ما از جمله عشایر ما را به شهادت رساندند. این ها قاتل و تروریست هستند. جوانان ما را در استان های غربی کشور چه شیعه و چه سنی به شهادت رساندند. باید با افرادی که علیه نظام و نیروهای مسلح صحبت می کنند، برخورد شود.

 

تسنیم

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *