دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

دوئل سرمربیان خارجی بعد از ۴۱ سال در دربی تهران

آخرین مرتبه‌ای که روی نیمکت پرسپولیس و استقلال در دربی تهران ۲ سرمربی خارجی نشسته بودند به سال ۵۵ برمی‌گردد.

بازخبر / دوئل سرمربیان خارجی بعد از ۴۱ سال در دربی تهرانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دربی ۸۵ تهران که روز ۵ شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود از یک جهت دربی خاصی به شمار می‌رود. این بازی اولین شهرآورد تهران بعد از ۴۱ سال است که روی نیمکت ۲ تیم سرمربی خارجی نشسته است.

آخرین مرتبه‌ای که روی نیمکت پرسپولیس و استقلال در دربی تهران ۲ سرمربی خارجی نشسته بودند به سال ۵۵ برمی‌گردد. در آن روز که بازی هم با نتیجه یک – یک به پایان رسید، کونوکوف پرسپولیس را هدایت می‌کرد و رایکوف هم روی نیمکت استقلال بود.

البته جذاب‌ترین جدال مربیان خارجی بین سال‌های ۵۰ تا ۵۳ شمسی بود. جایی که آلن راجرز به عنوان سرمربی پرسپولیس و رایکوف به عنوان سرمربی استقلال ۱۱ مرتبه مقابل هم صف‌آرایی کردند. حاصل این ۱۱ بازی ۵ پیروزی برای استقلال، ۴ پیروزی برای پرسپولیس و ۲ مساوی بود.

نکته مهم این جدال ۳ ساله ثبت پرگل‌ترین و خاطر انگیزترین دربی‌ها برای پرسپولیس بود. در این فاصله پرسپولیس توانست یک بار با نتیجه ۴ بر یک و یک بار هم با نتیجه ۶ بر صفر استقلال را شکست بدهد.

باید دید در دربی ۸۵، برانکو موفق می‌شود یا وینفرد شفر. مسلما تقابل اندیشه‌های ۲ مربی اروپایی می‌تواند باعث شود که شاهد شهرآورد جذابی باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *