جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

دستگیری گروگان‌گیران شاگرد طلافروشی طی یک عملیات ضربتی در بندرعباس/ خوشحالی مردم از اقدام به موقع پلیس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری باند گروگان‌گیری و بازگشت گروگان در کمتر از ۷۲ ساعت به آغوش خانواده خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس، سردار عزیزاله ملکی امشب در حاشیه عملیات دستگیری گروگانگیران شاگرد یک طلافروشی در بندرعباس، اظهار کرد: در یکشنبه گذشته در پی دریافت اخباری مبنی بر مفقود شدن یکی از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یکی از کارکنان یک‌طلا فروشی در بندرعباس به گروگان رفته که بلافاصله تیم‌های عملیاتی تشکیل و پس از سه‌روز کار مداوم و تلاش شبانه‌روزی، بحمداله در شامگاه روز جاری و در یک‌عملیات ضربتی گروگان‌گیران در مخفیگاهشان دستگیر و فرد ربوده شده نیز صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

سردار ملکی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی استان در کمتر از ۷۲ ساعت موفق به شناسایی گروگان‌گیران و رهایی گروگان از چنگال آنان شدند، اذعان داشت: دو متهم تا کنون در این زمینه دستگیر شده‌اند.

گفتنی است در پی‌رهایی گروگان، شهروندان بندرعباسی  با ارسال پیام و مراجعه حضوری از اقدام به‌موقع و ضربتی نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *