قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

چالش‌های پیش‌روی دولت در سال پایانی

سال پایانی دولت یازدهم سال بسیار حساس و سرنوشت سازی است. این دولت از زمانی که تصدی امور را بر عهده گرفت با چالش‌های جدی همچون رکود اقتصادی، تحریم های ظالمانه، کاهش شدید درآمدهای نفتی، تورم فزاینده و سردی روابط بین المللی مواجه بود.

 باز خبر,جواد آرین منش:سال پایانی دولت یازدهم سال بسیار حساس و سرنوشت سازی است. این دولت از زمانی که تصدی امور را بر عهده گرفت با چالش‌های جدی همچون رکود اقتصادی، تحریم های ظالمانه، کاهش شدید درآمدهای نفتی، تورم فزاینده و سردی روابط بین المللی مواجه بود.

در طول سه سال گذشته دولت موفق شد بخشی از مشکلات را حل و فصل کند که از جمله آن می‌توان به کنترل نرخ تورم، بهبود نسبی فضای سیاسی و بین المللی و انعقاد قراردادهای نسبتا قابل ملاحظه اقتصادی اشاره کرد.
در عین حال باید گفت اهتمام دولت در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی کشور و خروج از رکود هنوز مشهود نیست لذا نیاز است هیئت دولت در سال پایانی کار خود کارنامه قابل قبولی به مردم ارایه دهد تا اعتماد عمومی را از دست ندهد و نهایتا اینگونه می‌تواند در انتخابات آینده نیز موفق باشد.
مقام معظم رهبری نیز به کابینه دولت توصیه کردند که در این سال به مباحث سیاسی و حاشیه ای ورود نکند و تنها به تداوم خدمت به مردم و کشور بپردازند.
دولت باید بداند که این خدمت به مردم میتواند بهترین تبلیغ برای آنها باشد. دولت در حال حاضر با مشکلاتی همچون رکود اقتصادی، بحران ها و آسیب های اجتماعی مواجه است و باید در این یک سال به خوبی در جهت حل این مسائل اقدام کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *