قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

رونمایی از گوشی اسنشال، ساخت اندی روبین، مبدع اندروید/ عکس

اندی روبین، مبدع سیستم عالم اندروید از گوشی اختصاصی خود به نام اسنشال رونمایی کرد.

بازخبر /روبین در حین برگزاری کنفرانس کد ۲۰۱۷ گوشی خود را معرفی کرد که شامل یک سیستم‌عامل اوپن سورس به نام Ambient OS  مانند اندروید است و دستیار هوشمند مستقلی برای خود تعریف کرده است.

وی درواقع چیزی شبیه اندروید برای موبایل را برای خانه هوشمند نسل آینده طراحی و عرضه کرده است و «امبی ینت» سیستم‌عاملی خاص برای ابزارهای یک خانه هوشمند می‌شود.

اسنشال که نام فنی آن PH-1 است یک گوشی ۵٫۷ اینچی بدون لبه Full Display است که نسبت نمایشگر به بدنه ۱۹ به ۱۰ تعریف‌شده و سعی کرده چیزی شبیه جی ۶ ال جی و اس ۸ سامسونگ شود. ازنظر سخت‌افزاری نمایشگر آن از نوع LTPS LCD با رزولوشن QHD است.

عقب گوشی دو دوربینه تعریف‌شده که ۱۳ مگاپیکسل f/1.85 است و یکی از لنزها مونوکرام باقابلیت اتوفوکوس لیزری است.

ضبط ویدئویی ۴K با ۱۲۰ فریم بر ثانیه و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی f/2.2 از دیگر ویژگی‌های اسنشال است.

دو پین در سمت راست دوربین حکایت از جاسازی دوربین ۳۶۰ درجه پانوراما با سنسور ۱۲ مگاپیکسل به‌صورت لوازم جانبی است که لنزی ۲۱۰ درجه‌ای داشته و به ۴ میکروفون مجهز است.

گوشی اسنشال مجهز به یک داک استیشن برای شارژ و اتصالات مغناطیسی نیز هست.

اسنشال به دلیل داشتن فریم تیتانیومی، بهتر از آلومینیوم است و قاب پشت‌گوشی نیز از جنس سرامیک بوده و قاب جلویی نیز با محافظ گوریلا گلس ۵ پشتیبانی می‌شود.

اسپیکر استریو نیز در این گوشیِ ۱۸۵ گرمی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ تعبیه‌شده و ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی بدون اسلات برای افزودن حافظه جانبی در خود جای‌داده است.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *