جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
رنجبرزاده در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛

بیکاری، رفع مشکلات اقتصادی و تشکیل دولت مقتدر و قوی اولویت دولت آینده

دبیر هیئت رئیسه مجلس با اشاره به ضرورت تشکیل یک دولت با انگیزه و فعال گفت: بیکاری، رفع مشکلات اقتصادی و تشکیل دولت مقتدر و قوی اولویت دولت آینده باید باشد.

بازخبر / اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت ۴۲۲ میلیون نفری درانتخابات ریاست جمهوری روز جمعه گفت: مشارکت ۷۳۳ درصدی از واجدین شرایط در پای صندوقهای رای، قدرت و پشتوانه مردمی نظام را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات بدون کوچکترین تنش و درگیری، افزود: ملت ایران ملتی با اخلاق، تمدن و با فرهنگ است و به همین دلیل وقتی ۴۲۲ میلیون در پای صندوقهای رای حاضر می شوند، هیچ درگیری و اختلافی رخ نمی دهد.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: رفتار و اخلاق ما در اسلام، قرآن، تمدن اسلامی و انسانیت ما ریشه دارد و همین باعث شد تا این شکوه بزرگ بدون هیچ درگیری و اختلافی برگزار شود.

رنجبرزاده با اشاره به اولویت های کاری دولت آینده گفت: رئیس جمهور در دولت آینده در درجه اول باید یک دولت مقتدر و قوی تشکیل دهد و وزرایی در دولت باشند تا بتوانند کار و فعالیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید کابینه هماهنگ و همسو با مردم و مشکلات آنها انتخاب و به مجلس معرفی کند، تصریج کرد:  رئیس جمهور در معرفی کابینه باید از افراد کارآمد و متخصص استفاده کند و فارغ از افکار و مسائل سیاسی و صرفا با هدف خدمت دولت جدید را تشکیل دهد.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت نباید بر روی مسائل سیاسی خیلی پافشاری کند. چرا که امنیت، آرامش، توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی در سایه مسائل سیاسی و جنجال آفرینی محقق نمی شود.

رنجبرزاده انگیزه داشتن را یکی دیگر از ویژگیهایی دانست که رئیس جمهور در تشکیل کابینه باید به آن توجه کند، افزود: وزرای خسته و بی انگیزه هم نمی توانند کار کنند و هم مانع کار کردن دیگران می شوند.

وی افزود: باید افراد زبده و با تجربه در دولت حضور داشته باشند تا بتوانند مشکلات را رفع و جهت تحقق مطالبات مردم اقدام کنند

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور باید خیلی هوشمندانه تلاش کند تا دولت منسجم و قوی تشکیل دهد، افزود: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور کل ملت ایران است و باید به مشکلات همه مردم کشور توجه کند. رئیس جمهور باید مشکلات را رصد و دسته بندی و اولویت بندی کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *