قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فکر می‌کنم تکلیف تیم‌های صعود کننده به هفته آخر کشیده شود

منصوریان:ازتساوی مقابل لوکوموتیو راضی هستم/ شبیه مورینیو نیستم اما حرکات سیمئونه و گواردیولا را دوست دارم

سرمربی تیم استقلال از تساوی تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان ابراز رضایت کرد.

بازخبر / به گزارش سایت روزنامه گل، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز شاهد بازی جذابی بودیم. ۳۰ دقیقه اول بازی قدرتی بود که گل هم داشت و در نهایت ما هم تلاش کردیم و به گل رسیدیم. ما می‌توانستیم گل‌ دیگری هم به حریف بزنیم که توپ به تیر دروازه خورد اما در مجموع از نتیجه راضی هستم.
سرمربی آبی‌پوشان تهرانی درباره شرایط گروه A لیگ قهرمانان آسیا گفت: یکی از سخت‌ترین گروه‌های این رقابت‌ها گروه ما است، زیرا هر ۴ تیم شانس صعود به مرحله حذفی را دارند. فکر می‌کنم تکلیف نهایی تیم‌های صعود کننده به هفته آخر کشیده شود. سطح کیفی تمام تیم‌های گروه A برابر است.
وی در واکنش به این موضوع که کنار زمین شبیه مورینیو رفتار می‌کند، گفت: این باعث خوشحالی است که مرا به مورینیو تشبیه می‌کنند اما خود من بیشتر حرکات گواردیولا و سیمئونه را به عنوان سرمربی می‌پسندم.
منصوریان درباره اینکه از دست دادن ۲ امتیاز در این بازی نشانه شکست یا کسب یک امتیاز نشانه پیروزی تیمش است، خاطرنشان کرد: پرسش بسیار سختی است و نمی‌توانم جواب مشخصی به آن بدهم. ما ۲ امتیاز از دست دادیم اما هر ۲ تیم استقلال و لوکوموتیو می‌توانستند برنده باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *