جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان خبر داد

کشف یک میلیون و ۸۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق در میناب

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از توقیف دو دستگاه خودرو و کشف یک میلیون و ۸۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالله حسن‌زاده با اشاره به کشف سیگار قاچاق در میناب، اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری امام حسن عسکری(ع) با انجام اقدامات اطلاعاتی از جابجایی یک محموله سیگار قاچاق از خور نمکی شهرستان میناب مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع ضمن گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی دو دستگاه وانت نیسان حامل سیگار قاچاق را شناسایی و دستور توقفش را صادر کردند که رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند و پس از طی مسافتی طولانی با رها کردن خودرو و با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان یادآور شد: ماموران در بازرسی از این دو دستگاه خودرو موفق شدند یک میلیون و ۸۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *