قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
راشاتودی؛

نمی‌شود با ایران جنگید/ احتمال کاهش تنش‌های ایران و آمریکا

«تحریم های بیشتر آمریکا کارآیی ندارد و نمی تواند تغییری در عملکرد ایران ایجاد کند و جنگ مستقیم نیز غیرممکن به نظر می رسد …»

بازخبر / پایگاه اطلاع رسانی شبکه راشاتودی (RT) از احتمال کاهش تنش های ایران و آمریکا به واسطه دیدار پوتین با ترامپ خبر داد.

  راشاتودی نوشت: ممکن است تنش های ایجاد شده بین آمریکا و ایران درخلال دیدار پوتین با ترامپ خنثی شود.

   به نوشته راشاتودی، تحریم های بیشتر آمریکا کارآیی ندارد و نمی تواند تغییری در عملکرد ایران ایجاد کند و جنگ مستقیم نیز غیرممکن به نظر می رسد اما  ممکن است وضعیت بوجود آمده در اثر دیدار و مذاکرات پوتین با ترامپ بهبود یابد.

 در ادامه این گزارش با اشاره به پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی ایران آمده است: صدها هزار نفر از مردم در شهرهای سراسر ایران راهپیمایی کرده و سالروز انقلاب ۱۹۷۹ را گرامی داشتند؛ انقلابی که پادشاهی تحت حمایت آمریکا در این کشور را به زیر کشید و موجب تاسیس جمهوری اسلامی در ایران شد.

 راشاتودی افزود: البته در این راهپمایی همه بنرها و پرچم ها درباره ایران نبود بلکه تصاویر زیادی نیز در اعتراض به ترامپ و پرچم آمریکا دیده می شد چراکه احساسات ضدآمریکایی با اقدامات ترامپ علیه تهران، افزایش یافته است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *