قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

جادری : تخصیص اعتبار از سوی رئیس‌جمهور برای رفع محرومیت در مناطق هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: در دیداری که با رئیس‌جمهور داشتم مقرر شد تا برای اختصاص عوارض آلایندگی و تخصیص اعتبارات رفع محرومیت به هرمزگان پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.

بازخبر ، استاندار هرمزگان ظهر امروز با رئیس‌جمهوری دیدار و گزارشی از اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده درباره مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید به این استان را ارائه کرد.

جاسم جادری در خصوص این دیدار، بیان داشت: در دیدار با رئیس‌جمهور، گزارشی از اقدامات و پروژه‌های دولت تدبیر و امید در هرمزگان ارائه شد.

وی افزود: همچنین مسائل و مشکلات و محرومیت‌های شهرستان بشاگرد نیز در این دیدار مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

جادری تصریح کرد: ریاست‌جمهوری در این دیدار ضمن قدردانی و تشکر از مردم شریف هرمزگان بر لزوم رفع مشکلات مناطق محروم استان تاکید کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در این دیدار مقرر شد تا برای اختصاص عوارض آلایندگی و تخصیص اعتبارات رفع محرومیت به هرمزگان پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی‌شدن مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به گردشگری، شرکت‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان به‌منظور رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی جوانان تحصیل‌کرده تاکید کرد.

استاندار هرمزگان یادآور شد: رئیس‌جمهور همچنین دستورات لازم را برای سرعت بخشیدن و اختصاص اعتبارات لازم برای اتمام مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید صادر کرد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *