آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟
مدیر کل شیلات هرمزگان:

ورود صیادان به بهسازی و بازسازی ذخایر آبزیان کیش یک ضرورت است

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با جمعی از جامعه صیادان جزیره کیش ورود جامعه صیادی به بهسازی و بازسازی ذخایر آبزیان را یک ضرورت خواند.

بازخبر/عبدالرسول دریایی صبح امروز(۱۶ بهمن ماه) در این دیدار با بیان اینکه آبزیان و ذخایر ارزشمند آنها یک ثروت ملی است که  همه در برابر آن مسئول اند، تصریح کرد: در این بین جامعه شیلاتی و به ویژه جامعه صیادی باید نقش پر رنگ تری در حفظ، بهسازی و بازسازی ذخایر آبزیان داشته باشند.

وی با اشاره به گستردگی و پویایی صید و صیادی در استان هرمزگان گفت: بی تردید فعالیت ها گسترده و پیوسته در گذر زمان با مشکلات روبرو خواهند بود و فعالیت های  صید و  صیادی نیز از این قاعده مستثنا نیست و بروز برخی مشکلات اجتناب ناپذیر است اما نکته مهم این است که تسریع در رفع موانع و مشکلات جامعه صیادی  همواره از اولیوت های مدیریت شیلات در استان و به تبع آن دیگر بخشهای شیلات است.

دریایی در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت صید و صیادی پایدار و اصولی از صیادان خواست تا ظرفیت های خود را در ساخت زیستگاه مصنوعی، ایجاد مراکز تکثیر جهت رهاسازی آبزیان به دریا و همچنین ورود به بخش های آبزی پروری مانند پرورش ماهی در قفس نهایت استفاده را کنند.

مدیرکل شیلات هرمزگان افزود: شیلات هرمزگان از همه صیادان که خواهان ورود به حوزه آبزی پروری به ویژه پرورش ماهی در قفس هستند در چارچوب قانون نهایت حمایت و پشتیبانی را خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار به مشکلات جامعه صیادی جزیره کیش پرداخته شده و ارائه راهکارهای حل آنها با تاکید مدیر کل شیلات استان در در دستور کار معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان قرار گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *