قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

هدف اصلی ارائه خدمت در بیمارستان‌های ۳۲ تخت خوابی، خدمات اورژانسی است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ارائه خدمات در حوزه سلامت بر پایه نظام سطح بندی تعریف می‌شود و بر این اساس، در بیمارستان‌های ۳۲ تخت خوابی و پایین تر هدف، ارائه خدمات اورژانس‌ است و بر اساس امکان تأمین نیروی تخصصی، حداکثر دو رشته با وابستگی کمتر به سایر رشته ها در این مراکز مستقر می شود.

بازخبر/دکتر عبدالله غریب زاده صبح امروز(ششم بهمن ماه) در حاشیه بازدید از مراکز درمانی شهرستان سیریک، ضمن تقدیر و سپاس از زحمات شبانه روزی کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا و همراهی فرمانداران و تمام دستگاه‌های اجرایی در این مبارزه، افزود: استقرار رشته های وابسته به اتاق عمل از قبیل زنان جهت ارائه خدمت، نیازمند حضور تیم تخصصی شامل بیهوشی و جراحی است که در حال حاضر برای بیمارستان‌های ۳۲تخته تعریف نشده است.

وی اضافه کرد: بیمارستان سیریک در حال حاضر با بخش های اورژانس، بستری عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش زایمان، تالاسمی و دیالیز با حضور دو رشته تخصصی داخلی و اطفال به مردم منطقه خدمات رسانی می کند و این خدمات در سطح بیمارستان مذکور مطلوب است.

غریب زاده عنوان کرد: با عنایت به طرح توسعه منطقه مکران در برنامه آتی دانشگاه، بیمارستان شهرستان سیریک به یک مرکز درمانی مجهز ۶۴ تخت خوابی ارتقاء خواهد یافت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی بسیار خوب خیّرین استان در تسریع ارتقاء خدمات سلامت در کشور و استان، اقدامات آنان را ستودنی دانست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *