قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
یک مسئول خبر داد

آغاز طرح نظارتی پایش کالا و خدمات در هرمزگان/برخورد با گران‌فروشان و محتکرین

طرح نظارتی و بازرسی بر کالاهای اساسی از صبح امروز یکشنبه ۲۱ مهر ماه در استان آغاز و به مدت ۳۰ روز (لغایت۲۱ آبان ماه) ادامه می‌یابد.

بازخبر/خلیل قاسمی صبح امروز(۲۱ مهرماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام خبر فوق افزود: در این طرح قریب به ۱۰۰ بازرس در ۲ نوبت صبح و عصر نظارت از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در استان را بر عهده دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: با واحدهای صنفی که اقدام به گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و… می کنند، برخورد می‌شود و متخلفان و گران‌فروشان برابر قانون مجازات خواهند شد.

وی کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات و ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی را از جمله اهداف اجرای این طرح دانست و بیان‌ کرد: جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی از دیگر اهداف این طرح است.

قاسمی اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات این سازمان در سراسر استان اطلاع دهند و پیگیر شکایت خود باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *