جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

اجرای مسیر پروتکشن فیبرنوری دریایی سرزمین اصلی به جزیره کیش

مسیر جایگزین فیبرنوری دریایی که بین جزیره کیش و سرزمین اصلی اجرا شد و آماده بهره برداری است.

بازخبر/علی اصغر ابوالقاسمی مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان هرمزگان با اشاره به استفاده از ظرفیت های داخلی به دلیل تحریم ها در این پروژه گفت: به منظور تامین پایداری در ارتباطات و تقویت زیرساخت ها، تامین پهنای باند مورد نیاز جزیره نشینان و با توجه به قطعی فیبرنوری دریایی در سال گذشته، شرکت ارتباطات زیرساخت مسیر پروتکشن بین این جزیره و سرزمین اصلی به پایان رسانید.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان افزود: این پروژه با اجرای ۳۴ کیلومتر فیبر نوری دریایی در محدوده حوضچه ساحلی چارک تا جزیره کیش، ۲۷ کیلومتر خشکی به فاصله ی کوه چارک تا حوضچه ساحلی چارک و همچنین اجرای ۸ کیلومتر مسیر خاکی از حوضچه ساحلی کیش تا مرکز جزیره کیش تحت عنوان پروژه نور ۲ با برآورد تقریبی ۴۰۰ میلیارد ریال در تیرماه ۱۳۹۹ افتتاح شد و هم اکنون آماده بهره برداری است.
ابوالقاسمی تاکید کرد: تقویت مسیرهای پشتیبان در کل استان با هدف افزایش ظرفیت و افزایش قابلیت اطمینان لینک های ارتباطی انجام می شود و در مجموع کیفیت انتقال شبکه زیرساخت استان را بهبود بخشیده و ضریب امنیت دسترسی به شبکه را درهرمزگان و استان های همجوار افزایش می دهد.
وی منافع اجرای پروژه جاری فیبر را برای مردم این استان در شرایط عادی و مواقع بحران را حیاتی دانست و تصریح کرد: وضعیت ارتباطی جزیره به منظور بهینه سازی شبکه انتقال فیبرنوری بین جزیره وسرزمین اصلی و ضرورت هماهنگی میان دستگاه های اجرایی و ذیربط در جزیره جهت اجرای عملیات فنی مذکور از سال گذشته در دست بررسی و تجمیع نظر قرار داشت که با تلاش شرکت زیرساخت استان امسال این پروژه به سرانجام رسید.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *