دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

دستور وزیر صمت برای تقویت ظرفیت فروش اینترنتی کسب‌وکارها

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موفقیت طرح جشنواره فروش اینترنتی که از ۲۳ اسفند ۹۸ و به مدت یک هفته در سطح کشور برگزار شد، با صدور دستوری ویژه به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خواستار توسعه ظرفیت های فروش اینترنتی انواع کسب و کارها شد.

بازخبر /  رضا رحمانی افزود: یکی از تمهیدات ویژه وزارت صمت برای کاهش تردد مردم در سطح شهرها و به ویژه در مراکز تجاری، برگزاری جشنواره فروش اینترنتی بوده است که در دوره نخست اجرای این جشنواره و با توجه به استقبال مردم، شاهد افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی فروش اینترنتی انواع کسب و کار های اینترنتی در سطح کشور بودیم.

وی اضافه کرد: تاکنون در این جشنواره ۳۱۹ کسب و کار اینترنتی مشارکت کردند و بیش از ۱۲۰۰ متقاضی کسب و کار اینترنتی، برای همکاری اعلام آمادگی کرده اند.

رحمانی ادامه داد: در این جشنواره، فروشگاه های اینترنتی، واسطه اصناف و مردم هستند و در طرح مذکور واحدهای صنفی آفلاین همچون واحدهای عرضه کننده کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم تزیینی، آجیل و خشکبار و…، تحت پوشش قرار داده شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: عملیات اجرایی جشنواره فروش اینترنتی توسط اتاق اصناف و با اولویت هماهنگی بین واحدهای آفلاین و آنلاین انجام می شود و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هم ماموریت دارد تا زیرساخت ها را تقویت کند و ظرفیت های فروش اینترنتی کسب و کار را توسعه دهد.
رحمانی تاکید کرد: ما در این جشنواره به دنبال ایجاد تسهیلات و سهمیه های جدید برای فروشگاه‌های اینترنتی حاضر در جشنواره و همچنین به دنبال تحریک ایجاد تقاضا و عرضه اینترنتی برای رونق گرفتن خرید و فروش اینترنتی هستیم و این یکی از اقدامات موثر در مقابله با شیوع کرونا در سطح کشور است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *