قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
در راستای کمک به بیمارستان ها و مراکز درمانی؛

اقلام اعطایی بازرگانان هرمزگان توزیع شد

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از وصول و توزیع اقلام بهداشتی و کمکی در مبحث مقابله با بیماری کرونا برای مراکز درمانی و بیمارستانی با کمک فعالان اقتصادی و پیگیری این اتاق خبر داد.

بازخبر /   پیام رضایی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور که پروازها و امور پستی با محدودیت روبرو شده است سرانجام موفق شدیم اقلام درخواستی بازرگانان،  تولیدکنندگان و واحدهای اقتصادب استان را  از تهران با پیگیری های مستمر محمدرضا صفا(رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس) وصول کنیم، افزود: تمام این اقلام آماده توزیع به مراکز درمانی استان هستند.

وی ادامه داد: این اقلام که به درخواست رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس و تلاش شبانه روزی وی تامین شده شامل شیلد محافظ صورت، دستکش، عینک یک بار مصرف، کلاه یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف و ماسک است.

رضایی خاطرنشان کرد: این در حالی است که اتاق بازرگانی بندرعباس از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در چندین مرحله اقلام مورد نیاز به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان را با کمک های نقدی فعالان اقتصادی اعطا کرده است که علاوه بر آن بازرگانان در قشم و بندرلنگه و سایر شهرستان ها نیز اقلام مورد نیاز کادر درمان را تامین و اهدا کرده اند.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس اظهار کرد: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان معین تجار  و استان در جمع آوری کمک جهت حمایت از مبارزه با ویروس کرونا انتخاب شده است،  تجار و خیرین می توانید حمایت های خود را به شماره حساب شماره حساب: ٠١٠۴٩٣٠٣٣١٠٠۴، شماره شبا: IR٢٩٠١٧٠٠٠٠٠٠٠١٠۴٩٣٠٣٣١٠٠۴ و بانک ملی شعبه پاسداران بنام اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بندرعباس واریز کنند.

وی در پایان گفت: از همراهی ها و حمایت استاندار هرمزگان، تیم ستادی مبارزه با ویروس کرونا و  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان قدردان و سپاسگزاریم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *