جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

واکنش وزیر ارتباطات به مشکل پیام‌رسان داخلی

جای دوستان سروش بودم همین امروز به کسی که این اشکال را گزارش کرده جایزه می‌دادم و مسابقه‌ای می‌گذاشتم تا سایر اشکالات را هم گزارش کنند.

بازخبر /  وزیر ارتباطات در خصوص گزارش اشکال پیام‌رسان سروش در کانال تلگرامی خود نوشت: با سلام در خصوص ایراد امنیتی گزارش شده در سروش؛ یکی از مراحل رشد هر سامانه ارائه محصول و ارزیابی است.

وی افزود: جای دوستان سروش بودم همین امروز به کسی که این اشکال را گزارش کرده جایزه می‌دادم و مسابقه‌ای می‌گذاشتم تا سایر اشکالات را هم گزارش کنند. به نوشته ایلنا، دکتر جهرمی ادامه داد: البته این ایراد را جوانی شهرستانی هفته پیش برای بنده فرستاده بود که به مدیران سروش اطلاع دادم،‌ پاسخ دادند این مشکل در نسخه‌های اول تلگرام هم بوده و اساسا نیاز به تغییر یک سری ساختارهاست که در حال انجام است و تا هفته آتی برطرف می‌شود.

وزیر ارتباطات نوشت: از عذرخواهی هم البته کسی کوچک نمی‌شود و به ذهن هم خوب خواهد آمد. شاید بهتر باشد که شرایط حفظ اطلاعات مشترکین توسط پیام رسان‌ها و سرویس‌های داخلی شفاف اعلام شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *