دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

بیست هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دعوت از مهندس قصمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب برگذاری شد.

در این جلسه مقرر شد تا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان ضمن عملکرد شش ماهه خود به سوالات اعضاء شورای شهر بندرعباس نیز پاسخ دهد.

بازخبر / مهندس قصمی تصریح کرد : صد در صد شهر در بحث آبرسانی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب می باشد و تقربا” هشتاد و سه درصد نیز تحت پوش جمع آوری فاضلاب این شرکت قرار دارند ، ایشان خاطرنشان کرد : دویست و شش مشترک آب در این شرکت ثبت شده است و

وی در خصوص مخازن پمپاژ آب شهر بندرعباس گفت : خوشبختانه مخازنی که نیاز بازسازی داشتند توانستیم بازسازی انجام دهیم، همچنین در شبکه آبرسانی نیز هر کجا فرسودگی مشاهده شده، عملیات بازسازی صورت گرفته است

مهندس امین قصمی بیان کرد : طی جلسات متعدد و تلاشهای شبانه روزی توانستیم مبالغ قابل توجهی را از بخش اعتبارات ملی برای توسعه شبکه آبرسانی ، تجهیز و تعمیر مخازن و دیگر اقدامات زیربنایی به استان هرمزگان اختصاص دهیم

وی صراحتا” اعلام کرد در خدمات رسانی به بافت فرسوده شهر ، شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان با تمام قدرت پشت شهرداری است و هر نقطه ای را که از طرف شهرداری معرفی گردد در اسرع وقت مشکلات آبرسانی آن منطقه را حل خواهیم نمود .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان همچنین از بازسازی خط لوله آب میناب و شمیل به بندرعباس و خمیر خبر داد و عنوان کرد : بیش از هفده سال از عمر این خط لوله می گذرد و و در سالهای اخیر بسیار شاهد ترکیدگی و هدر رفت آب در این مسیر شرق به غرب بوده ایم لذا با تصمیمات کارشناسانه و اختصاص بودجه مربوطه ، در حال بازسازی و بهسازی این شاهرگ مهم آب هستیم .

عباس امینی زاده شهردار بندرعباس ضمن تشکر و قدردانی از مهندس قصمی ، از ایشان بعنوان یک مدیر بومی موفق یاد کرد و اذعان داشت ایشان با تشکیل یک تیم مدیریتی با علم و دانش بالا توانسته اقدامات خوبی را در استان رقم بزند ، شهردار بندرعباس به اختصاص بخشی از پسآب فاضلاب به شهرداری و فضای سبز نیز اشاره کرد و از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان درخواست کرد تا اجرایی شدن این مهم ، انشعابهای جدید را به فضای سبز شهرداری اختصاص بدهند .

اسماعیل بواشه عضو شورای شهر بندرعباس نیز در این جلسه ، ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان خحضرت امام (ره) ، از مهندس قصمی و شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان بابت حل مشکلات بدهی آب مدارس در شهر بندرعباس تشکر و قدردانی کرد .

پرویز سالاری عضو شورای شهر بندرعباس ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس حفاظت سپاه پاسداران در ناوگان هوایی کشور ، از مهندس قصمی بخاطر عملی کردن قولهایش در خصوص توسعه زیرساختی شبکه های آبرسانی تشکر نمود ، همچنین خواستار رسیدگی بیشتر این شرکت جهت مشکلات آب بافتهای فرسوده شهر بندرعباس شد .
حجت الاسلام والمسلمین عامری عضو شورای شهر شهر بندرعباس نیز با طرح سوالی مبنی بر مبلغ آب بها قبوض صادره توسط شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان جلسه را ائامه داد ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان نیز در جواب این سوال به پایین بودن آب بها در این استان اشاره نمود و گفت : حدود هشتاد درصد قبوض صادره ، زیر چهار هزار و سیصد تومان است .

مجید عسگری زاده یکی دیگر از اعضا شورای شهر بندرعباس نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از مهندس قصمی و تیم مدریتی ایشان به بوی نا مطبوع شهر بندرعباس که عمدتا” منشا آن خورها هستند اشاره کرد ، وی همچنین بیان کرد : فاضلاب کشتی های خارجی مستقر در خلیج فارس هم برای محیط زیست مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد .

کیانوش جهانبخش عضو فعال شورای شهر نیز به منفعل ماندن آبشیرینکن نخل ناخدا اشاره نمود و در خصوص آبشیرینکنی مکه قرار است استانهای دیگر را تغذیه نماید گفت ؛ سهم مردم استان هرمزگان از این آبشیرینکن چقدر خواهد بود .

آبتین امیری یکی دیگر از اعضا شورای شهر بندرعباس نیز ضمن تبریک سال نو میلادی و تولد حضرت عیسی ، یاد و خاطره شهدای ارمنی که در دفاع از خاک ایران در جنگ تحمیلی از خاک ایران دفاع نموده اند را گرامی داشت .
وی در خصوص فعالیتهای شهرداری در شهر بیان کرد: شهرداری به تنهایی نمیتواند تمام مشکلات شهر را حل نماید و دستگاه های دیگر نیز باید به کمک شهرداری بیایند ، امیری همچنین خاطرنشان کرد که آبشیرینکنهای احداث شده در استان هرمزگان میتواند اثرات مخرب زیست محیطی برای آبزیان داشته باشد .

 

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *